close
臺灣之音立刻下載官方APP
開啟
:::

專輯,唔係都係嘔心瀝血嘅創作? 居然有行貨??

  • 播出時間: 2022-10-05
  • 按讚加入粵講粵威水粉絲團
粵講粵威水
香港唱片舖(網路圖片)

唔係呀!一張專輯最多就十幾首歌,又演藝紅人、作曲人、作詞人、唱片公司、企劃、行銷......咁樣一關又一關,又個個都係專業人士,作品會有行貨咩?

引述吓香港已故知名音樂人黃霑,喺1997年,喺嶺南學院所舉行嘅「粵語流行曲的歌詞創作」講座當中講到:「不少論者,批評香港的粵語流行曲歌詞不通順,這是事實,不容否認。......」不過不過,香港資深樂評人黃志華老師就平心而論講:「任何年代嘅流行曲,都一定有好行貨嘅,亦都一定會有寫得好好,或者係滄海遺珠嘅--唔係主打歌,好容易畀大眾遺忘嘅好作品。」

點解有行貨?因為大量生產,上百貨應百客,冇辦法,呢個係流行曲生產嘅一個弊端。

就好似黃霑都講:「市場要求也促使了這現象出現 。買唱片的既是靑少年佔大部分,其中還不乏七八歲的小孩子,他們對文字的鑑賞カ不高,對文字水平沒有要求。 甚至可以說 ,根本甚麼是通,甚麼是不通都不大知道。

而且 ,通不通 ,他們也不理會。只要歌曲聽得開心舒服,通與不通,全不成問題。

…市埸實際情況是這樣,有時也雖怪詞人的創作要求 ,越來越寬鬆。 」

節目主持人

相關留言