close
臺灣之音立刻下載官方APP
開啟
:::

喺香港,最需要學識嘅語言係??

  • 播出時間: 2021-03-03
  • 按讚加入粵講粵威水粉絲團
粵講粵威水
香港維港

你話,喺香港生活,最需要學識嘅語言係邊樣呢?英文?廣東話?定係普通話?

香港係一個普遍講廣東話嘅地方。得意嘅就係,好多台灣人、外省人、外國人喺香港,無論係讀書定係做嘢,生活左幾年,居然廣東話仲係呀呀烏嘅?

佢地話:「講英文得了,佢地都同我講英文。」「講國語得了,個個都聽得明。」所以,唔識廣東話喺香港生活、工作都完全冇問題?!

唔想承認,但的確係咁。睇你係白人、黑人直接同你講英文,睇你係外省人直接講普通話。無他,香港人乜嘢都要快,就人地講人地嘅語言,反正講得明聽得明就得,以效率嚟睇咁都冇咩唔好。

但係,你係想融入香港本地嘅生活?定係做一個離地嘅過客?唔識廣東話,唔同香港人交流相處,最大問題就係感受唔到呢個城市嘅脈搏,如果係咁樣嘅話,你又點會認識真正嘅香港?

呢個就好似睇周星馳嘅電影,台灣人好鐘意星爺嘅電影,係電視上經常重播,但播嘅都係國語配音,台灣人話好好笑好好笑。對我地廣東人嚟講,睇星爺國語發音嘅電影,真係到喉唔到肺,睇劇情可以,睇精髓唔該都係睇廣東話版,先至真係叫好笑!

節目主持人

相關留言